RAMADHAN IS HERE...
RAMADHAN IS HERE.....
=)
x abes2 sengih sejak pagi,
hepi dipertemukan Ramadhan lagi skali,
salah silap harap dimaafi,
siapa lah saye tanpa anda2 di sisi.
hepi dipertemukan Ramadhan lagi skali,
salah silap harap dimaafi,
siapa lah saye tanpa anda2 di sisi.
list ibadat dah keluar,
tinggal nak folo or biar,
iman kate setahun sekali semangat kena berkobar,
supaya xtersia dan kehadirannya buat kita berdebar.
ingat pesan mak dulu2,
jangan lupa ayah hanya satu,
tak perlu excited sgt pilih bau baru,
amalan kita biarla sampai tahap U!
puasa jangan xpuasa,
terawih istiqamah sampai ke akhirnya,
tadarus pula janganlah lupa,
nanti bila khatam terasa kepuasannya.
eh kawan2 jom lah kita!
puasa mulut,lidah dan segala anggota,
sedekah tu kalo boleh sekalikan juga,
sebab janji Allah pahala berlipat ganda!!
hehe.tu je kot.
RAMADHAN KAREEM SEMUA!!!!
2 ulasan:
Assalam
Ralat comment yang dulu. Try to love this man means The Prophet pbuh.
Bila nak ziarah anak saudara wa yang dah tak ada bapa? (tiah)....kiss her for me please, good sista!
Smile, God is watching
waalaikumsalamwbt.
oh ye,
no worry brader,wa faham.
err baru je lepas ziarah dia.
sabtu lepas.
ti-ah nanges..T_T
xsgka tiah nanges.n b4 balik tu tiah mintak mende2 untuk kenangan.
dia mintak gamba tp wa xde gamba.
tapi wa tetap bagi dia satu benda.
hope berguna sbb tu je the only thing yg ade time tu.
siyes sayang tiah!!
n yeahhh..part paling bes bila dapat suap tiah.
even dah xlarat tiah still cuba habeskan.
wa xtau wa buli tiah suh makan or wa terus gak suap sbb syg..
ahh..
wa dh jatuh cinta ngan budak tiah.
Catat Ulasan