bismillahirrahmanirrahim....

selamat datang teman2~blog ini hasil tulisan saye yang xseberapa..sekadar perkongsian yang bukan sekadar saje2 suka2.. saye amatlah berharap teman2 dapat sesuatu dari blog ini.paling penting, UTAMAKAN WAKTU SOLAT SEBELUM BACA..terima kasih sudi berkunjung.jkkk(^_^)

Ahad, November 14, 2010

Sahabat - Amar




lagu ni saya tujukan buat kawan-kawan saya..
teman-teman dalam kenangan saya..
rakan taulan yang jadik kekuatan saya..
anda adalah sahabat saya..
dulu,kini dan selamanya...insyaAllah.(^_^)


specially dedicate this song to cik Rihan , cik Aziey , cik Pdah ,
cik Thiah , cik Ctah , cik Fazila , cik + encik yang ada dalam kotak fikiran,
tak lupa buat puan + tuan kat luar sana..
dan yang meloadingkan video nih,utk kamu juga
pasal kamu semua juga adalah SAHABAT!

pegi pasar jumpa jambu,
balik rumah makan nasi,
diharapkan anda janganlah jemu,
menasihatkan saya di sini.

buah kelapa dihantuk ke kepala,
buah duku dikopek kulitnya,
andai ada terkasar bahasa,
ampun maaf dari hamba.

anak padi xboleh di makan,
simpan saja dalam poket,
buat apa nak di simpan,
bukan boleh dibuat roket.

buat norihan yang duk exam,
ini ucapan org seberang pintasan,
selasa ini saya naik bas malam,
selamat hari raya untuk org perantauan.


huahahhahaaa=)))

ayuh kita banyakkan zikir,
jadikan amalan di mana saja,
jom kita mari berfikir,
kebesaran Allah di mana saja.

air mata dibuang jangan,
hanya kerana xbalik raya,
jangan anda malu dan segan,
katakan saja anda jeles ngan saya.

=P

kesimpulan yang nak dibuat dari pantun2 di atas adalah saya rindu anda2 semua.
heheeee(^_^)

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

*melting* . . .
oh, sy terharu..
name sy ade, yeay yeay !!!!!!
heheee, btw, sy syg kamu :)

a wanderer. berkata...

saya sayang kamu juga..=)

hazirah_mm n_n berkata...

sy trharu jgak....
saaayaaaaaaannnnnnnggggggg kamu sangat2...
together holding hand, lets find Allah's love!!!
please, jgn lpaskan tgn saya........
p/s : sy jeles jgk!!!

a wanderer. berkata...

o yeahhhh...
lets holding hand 2gether,foreva~~
saya sayang anda juga!
jgn jeles2..sy makan daging lembu je..hik3